06.00 BEEP!!!

Nä! Men självklart så ringer min väckarklocka 1 timme tidigare än vanligt. DEN DAGEN JAG BÖRJAR 12!!!! Men men... så ska det vel vara ibland.
Är lite sjuk idag med fast jag ska ändå gå på skolan, fast inte gympan. Kmr bara vara där för man får inte träna när man är sjuk för då kan man DÖ!! Och bara därför så missar jag lunchen och har 2h hål -.-
Jag är bokad för 3 möten ikväll -.- hinner nog bara 2 kanske bara 1... eller jag vet inte första mötet 18 i stan andra mötet 18.20 timrå tredje 19.00 birsta(tror jag)
och sedan MÅSTE jag städa rummet idag. hjälpa mej?? :) det är ganska litet
Okej men dagens låt är "I'm in luv (wit a stripper) - T-pain" (öppnas i spotify)

Höres senare!! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0